Thursday 16 November 2017

Forex Scalping 1m 5m


Forex Scalping - Omfattende Guide til Hvordan skalpekurs Forex Oppdatert: 22. april 2016 kl 09:49 av Tom Cleveland. Forex scalping er en populær metode som involverer rask åpning og likvidasjon av stillinger. Begrepet raskt er upresent, men det er vanligvis ment å definere en tidsramme på omtrent 3-5 minutter, mens de fleste scalpers vil opprettholde posisjonene i så lite som ett minutt. Populariteten til scalping er født av sin oppfattede sikkerhet som en handelsstrategi. Mange forhandlere hevder at siden scalpers opprettholder sine posisjoner for en kort tidsperiode i forhold til vanlige handelsfolk, er markedseksponering av en scalper mye kortere enn en trendfølger eller en dagbror og dermed risikoen for store tap som følge av fra sterke markedsbevegelser er mindre. Faktisk er det mulig å hevde at den typiske skalperen bare bryr seg om bud-spredning, mens begreper som trend eller rekkevidde ikke er veldig viktige for ham. Selv om scalpers trenger å ignorere disse markedsfenomenene, er de ikke forpliktet til å handle med dem, fordi de bare tar seg av de korte volatilitetsperioder som er opprettet av dem. Er Forex Scalping for deg Forex scalping er ikke en passende strategi for alle typer næringsdrivende. Avkastningen generert i hver posisjon åpnet av scalperen er vanligvis liten, men stor fortjeneste blir gjort da gevinster fra hver lukket stilling er kombinert. Scalpers liker ikke å ta store risikoer, noe som betyr at de er villige til å avstå store profittmuligheter i retur for sikkerheten til små, men hyppige gevinster. Følgelig må skraperen være en pasient, flittig person som er villig til å vente som frukten av sitt arbeid oversetter til stor fortjeneste over tid. En impulsiv, spennende karakter som søker umiddelbar tilfredsstillelse og har som mål å gjøre det stort med hver påfølgende handel, er usannsynlig å oppnå alt annet enn frustrasjon mens du bruker denne strategien. Oppmerksomhet er viktig for forexskaleren. Scalping krever også mye mer oppmerksomhet fra næringsdrivende i forhold til andre stilarter som swing-trading, eller trend følger. En typisk scalper åpner og lukker tenner, og i noen tilfeller mer enn hundre stillinger på en vanlig handelsdag, og siden ingen av stillingene kan få lov til å lide store tap (slik at vi kan beskytte bunnlinjen), scalper har ikke råd til å være forsiktig med noen, og uaktsom om noen av hans stillinger. Det kan virke som en formidabel oppgave ved første blikk, men scalping kan være en involverende, jevn morsom handelsstil når handelsmannen er komfortabel med sin praksis og vaner. Likevel er det klart at oppmerksomhet og sterke konsentrasjonsevner er nødvendige for den vellykkede forexskaleren. Man trenger ikke å bli født utstyrt med slike talenter, men praksis og forpliktelse til å oppnå dem er uunnværlig hvis en handelsmann har noen seriøs intensjon om å bli en ekte scalper. Automatiserte handelssystemer Scalping kan være krevende, og tidkrevende for de som ikke er heltidshandlere. Mange av oss forfølger handel bare som en ekstra inntektskilde, og vil ikke gjerne dedikere fem seks timer hver dag til øvelsen. For å håndtere dette problemet, har automatiserte handelssystemer blitt utviklet, og de blir solgt med ganske utrolige krav over hele nettet. Vi anbefaler ikke våre lesere å kaste bort tiden deres, og prøver å gjøre slike strategier for dem i beste fall, du vil miste penger mens du har litt leksjoner om ikke å stole på noen ord så lett. Men hvis du designer dine egne automatiserte systemer for handel (med veiledning fra erfarne eksperter og selvopplæring gjennom praksis), kan det være at du forkorter tiden som må være dedikert til handel, mens du fortsatt kan bruke scalping teknikker. Og en automatisert forexskaleringsteknikk trenger ikke å være fullautomatisk. Du kan overlaste de rutinemessige og systematiske oppgaver som stop-loss og take-profit-ordrer til det automatiserte systemet, mens du antar den analytiske siden av oppgaven selv. Denne tilnærmingen, for å være sikker, er ikke for alle, men det er absolutt et verdig alternativ. Noen ord om handel størrelser og forex scalping Til slutt skal scalpers alltid holde viktigheten av konsistens i handel størrelser mens du bruker deres favoriserte metode. Bruke uregelmessige handelsstørrelser mens scalping er den sikreste måten å sikre at du vil ha en utryddet forexkonto på kort tid, med mindre du slutter å praktisere scalping før uunngåelig slutt. Scalping er basert på prinsippet om at lønnsomme handler vil dekke tapene av sviktende i rett tid, men hvis du velger posisjonsstørrelser tilfeldig, dikterer sannsynlighetsreglene at før eller senere et overdimensjonert, løftet tap vil krasje alt det harde arbeidet til en Hele dagen, om ikke lenger. Skaleren må således sørge for at han forfølger en forhåndsdefinert strategi med oppmerksomhet, tålmodighet og konsistente handelsstørrelser. Dette er bare begynnelsen, selvfølgelig, men uten en god begynnelse ville vi redusere oddsen for suksess, eller i det minste redusere vårt profittpotensiale. Nå kan vi se på innholdet i denne artikkelen, hvor forexskalering diskuteres med alle detaljer, fordeler og ulemper. Vårt forslag er at du leser hele denne artikkelen og absorber all informasjon som kan være til nytte for deg. Men hvis du tror at du allerede er kjent med noe av materialet, for å forkorte ruten, presenterer vi innholdsfortegnelsen i denne artikkelen. 1. Hvordan scalpers tjener penger: Her vil vi se på logikken bak scalping, og godt diskutere de beste forholdene og nødvendige justeringer som må gjøres av en scalper for lønnsom handel. 2. Velge riktig megler for scalping: Ikke alle megler er imøtekommende til scalping. Noen ganger er dette firmaets uttalte politikk, på annen tid skaper megleren forhold som gjør det umulig å gjøre vellykket scalping. Det er viktig at nybegynnerens skalper vet hva han skal se etter i megleren før han åpner kontoen sin, og her prøver du å opplyse deg om disse viktige punktene. 3. Beste valuta for Scalping: Det er valutapar hvor scalping er enkelt og lukrativt, og det er andre der vi anbefaler sterkt mot bruken av denne strategien. I denne delen diskuterer du dette viktige emnet i detalj og gir deg nyttige tips for dine handler. 4. Beste tider for Scalping: Det er en pågående debatt om de beste tider for vellykket scalping i forexmarkedet. Godt presentere de ulike meningene, og gi deretter en egen konklusjon. 5. Strategier i scalping: Strategier i scalping trenger ikke avvike vesentlig fra andre kortsiktige metoder. På den annen side er det spesielle prismønstre og konfigurasjoner der scalping er mer lønnsomt. Godt undersøke og studere dem i dybden i denne delen. en. Range Scalping: Noen handelsfolk anser å se om markedene er bedre egnet for scalping-strategier. Her godt undersøke hvorfor, og hvordan skalpe under slike forhold. b. Breakout Scalping: Godt undersøke nyheter, og tekniske breakouts separat og diskutere egnede scalping strategier for begge. c. Trend Scalping: Her er det godt å se på forex scalping i trendmarkeder. 6. Trend Følgende mens scalping: Trender er flyktige, og mange scalpers velger å handle dem som en trendfølger, samtidig som handelslivet minimeres for å kontrollere markedsrisiko. I denne delen undersøke du bruken av Fibonacci-utvidelsesnivåer for tråkketrender. 7. Ulemper og kritikk av scalping: Scalping er ikke for alle, og selv erfarne scalpers og de som er forpliktet til stilen, vil gjøre det bra å huske på noen av farene og ulempene som er involvert i å bruke stilen blindt. 8. Konklusjoner om scalping: I denne siste delen kombinerer du godt leksjonene og diskusjonene i de forrige kapitlene, og når du konklusjoner om hvem som skal bruke forexskalping handelsstilen, og de beste forholdene under hvilke det kan utnyttes. Risikoerklæring: Valutakurs på margen gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan miste mer enn ditt første innskudd. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sverige Valutahandel på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Ingen informasjon eller mening på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester. Tidligere resultater er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse. Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse. kopi 2017 OptiLab Partners AB. All Rights Reserved. Scalping system 7 (Great GBPJPY 1M scalping strategi) Skrevet av Chelo 24. november 2007 - 15:39. Så her er en strategi jeg har forsøkt å trene fot den siste måneden, og jeg synes å bli bedre på det. Hva ville vært veldig fint, er hvis noen kan hjelpe meg med å stille det litt mer. Valuta: GBPJPY eller USDJPY (selv om jeg bruker det hovedsakelig på gbpjpy: Tidsramme: 1M, 5M, 15M Indikatorer: 3 sett med bollinger band: 1) Periode 50. Avvik 2 (RØD) 2) Periode 50. Avvik 3 (oransje) 3 ) Periode 50. Avvik 4 (Gul) (Malen for denne bollinger-bandet kan lastes ned fra dette innlegget) Når du har lastet inn malen, vil du legge merke til de tre settene med bollinger-bånd. Nå vil prisen hele tiden variere mellom disse linjene. Når prisen krysser det øvre røde bandet. Minst halvveis til oransjebåndet (hvis det kommer til det gule bandet er bedre, men ikke som vanlig), så vil prisen ha en tendens til å gå tilbake til midten av bollinger-bandene, og du tjener dette til å skape det. Kjøp strategi, det er det samme som å selge, forskjellen er at vi vil vente på at prisen skal variere mellom de nedre røde og gule bandene, og handle omsporing mot senteret. Tips: Ikke handle på varierende eller rolige markeder, ikke handle tidligere til pressemeldinger. Gå for 5 til 10 pips. Flott system for handel mellom åpningen av London-økten og avslutningen av Japans økt. Stop Loss: Siden denne strategien krever at du ser på skjermen (husk at dette er 1M tidsrammen) Jeg har en tendens til å ha to slags stopp: tidsbasert og tapbasert. Tidsbasert: Prøv å finne ut hvor lang tid det tar markedet å komme i den forventede retningen din, hvis tiden du planlegger allerede er forfalsket, og lukk bestillingen. Ikke noe poeng på å vente på tap. Stop Loss: Siden du handler en veldig stram tidsramme, bør stoppene dine også være veldig veldig stramme. Noen ganger vil du dra nytte av en 3-minutters handel, og du vil ikke kunne sette en riktig SL. Så stoppene dine vil bli gitt til deg av pengestyringssystemet. Det jeg vil gjerne gjøre er å studere å legge til eller ikke noen ekstra indikatorer. Jeg legger til resultatene fra min forrige uke 102 fortjeneste, 80 av lønnsomme handler. Eventuell hjelp er velkommen. Malen er vedlagt som Rar-fil og går i mappen Maler i MT4-katalogen. Skrevet av Chelo 26. november 2007 - 16:20. Noe jeg glemte å nevne om denne strategien. Legg merke til at strategien nevner tre tidsrammer: 1m 5M og 15M. Selv om du vil være trading denne strategien på 1M time frmae, bruk de andre to for å sikre at du ikke handler mot en sterkere trend. Vær også oppmerksom på viktige ressupport nivåer, og forvent ikke at prisen skal hoppe rett til det første bandet så snart det berører det, det tar tid å ta seg av. Veldig viktig å demo handel denne, slik at du kan få følelsen av paret og hvordan den oppfører seg i en så liten tidsramme, kan det være vanskelig. Skrevet av Ele 28. november 2007 - 22:07. Utrolig system, vil du fortelle meg hvor lenge du har testet det, hva er gjennomsnittlig fortjeneste for en uke, bare trading GBPJPY Skrevet av Ele 29. november 2007 - 05:17. kjære Chelo, jeg fant 50,2 kanskje større, hva med 40,2 vil være det samme Jeg lurer på noe trendy marked er risikabelt for systemet. Så vil du fortelle meg hvordan du unngår en slik risiko Innlevert av Chelo 29. november 2007 - 22:25. Takk for at du tar interesse for denne strategien. Jeg har testet den i ca to måneder nå, og den første var en komplett katastrofe, til jeg fikk vite hvordan paret oppfører seg i en så liten tidsramme, det tar mange timer med observasjon. hvordan unngår jeg risikoen for et trendy marked. ved å scalping trenden, hvis du sjekker den detaljerte utsagnet som jeg postet, vil du legge merke til at 80 er korte stillinger, fordi jeg var scalping ned trenden. Når det er en trend, hopper prisen vanligvis ut av midtlinjen til Bollinger-bandene i retning av trenden. Om gjennomsnittlig fortjeneste: Det er ingen, gjennomsnittlig fortjeneste vil bli gitt av dine penger og risikostyring, fortjeneste mål osv. Jeg tror at noen som kan gjøre en konsekvent 20 i måneden, bør være mer enn glade. Noen andre tips: Jeg finner mandager for å være en svært komplisert dag for å handle denne strategien, må du alltid sjekke res og støtte nivåer på større tidsrammer. og adlyd dem En av de største risikoen for scalping-strategier er over-trading. Som du kan se på erklæringen trakk jeg 102 på en uke, men det var bare å presse det, og teste strategien, det burde ikke være ditt ukentlige mål, for hvis det er tilfelle, er du sikker på å blåse din konto i ingen tid. Test det, test det igjen, test det litt mer, og det vil fortsatt ikke være idiotsikkert. Jeg skal teste hvordan 40,2-innstillingen fungerer, og jeg forteller deg mine resultater. Best av lucks og takk for forslaget. Chelo Skrevet av Edward Revy 4. desember 2007 - 13:50. Hei alle, Her er min observasjon. Jeg fant ingen indikatorer enda å foreslå, men jeg testet forskjellige Bollinger Bands innstillinger og så på Eles forslag og fikk neste: Setup: GBPJPY 1 min BB (200, 2, -2) BB (200, 3, -3) Fjern mellomlinjen på Bollinger Bands eller gjør den usynlig. I stedet for denne linjen vil vi bruke EMA 100. (Jeg har også prøvd EMA 200 for dette formålet, men endelig stoppet på EMA 100) Inn - og utgangsregler er uten endringer. Bruk 100 EMA for utganger eller gå for 5-10 pips per handel. Ser ut til å være ganske nøyaktig. Jeg kommer til å forlate dette oppsettet på min bakgrunnsdiagrammer, og hvis jeg finner flere interessante tilnærminger eller noen indikatorer å legge til, vil jeg gjerne gi mine kommentarer. Med vennlig hilsen Edward. Skrevet av Bruker den 5. desember 2007 - 03:34. kjære herrer, jeg prøver denne strategien, men jeg står overfor et stort problem noen ganger lyset når det bryter bollinger-bandet nedre linjen for eksempel, og jeg legger kjøpsordre etter at prisen for neste lys ikke går opp, fortsetter å gå ned i lyset Ikke lukk ut siden av linjen, og laget et stort antall pips. hvordan kan vi unngå denne suituation eller er det filter tofilter er falskt signal venter på ditt svar med vennlig hilsen, 1M amp 5M Scalping System (Scalping Paradise) Ble medlem Jul 2012 Status: Medlem 9 Innlegg Hei alle, jeg er ganske ny på dette fantastiske forumet, men jeg har lurket her for De siste 12 månedene bare leser og leser og leser, noen av dere på dette forumet er bare fantastisk. Mens jeg leser gikk jeg gjennom en tråd som er i papirkurven nå (vet ikke hvorfor.). Jeg vil gjerne dele dette systemet med deg og håper også at vi kan begynne å hjelpe hverandre for å gjøre dette systemet enda sterkere. Jeg har kalt (eller si omdøpt) dette systemet som Scalping Paradise. REGISTRERINGSSIGNALREGULER Long Trade CCI 170 Over 0-linjen som viser opptrenden, MÅ VÆRE DEN FØRSTE TIL CROSS CCI 34 Over 0-linjen og viser opptrenden MÅ VÆRE ANDRE Å GJØRE I SAMME DIREKTIV RSI over 55 lt ------ VIKTIG VIKTIG Ikke skriv inn hvis det er mellom 45-55 sonen (45-55) ER FARE IKKE ENTER ZONE når den krysser i samme retning, ta handelen. Kort handel CCI 170 under 0 linje viser ned trend MÅ KROSS FØRSTE CCI 34 under 0 linje som viser ned trend MÅ GJEN ANDRE RSI under 45 samme som ovenfor ikke handle når i 45-55 sonen ALDRI HANDLEGGENDE MOT 5 MIN TRENDEN, DENS TRENDING NED OG DER GIVER DIG ET OPP SIGNAL, DONT BRUK DET DER ER EN RETRASJON NÅR DET KOMMER NED IGJEN, FØR SIGNALET. LOOK FOR LOWER LOWS AND HIGHER HIGHS. LAST NED DEN ENDELIGE MÅL OG INDIKATORER RETT NEDRE. La dine kommentarer (hvis det er noen) være for å gjøre dette systemet mye bedre. Ble med i jul 2012 Status: Medlem 9 Innlegg Finn under diagrammet for et nylig korthandelssignal som den ga. Hvis jeg hadde bodd litt mer. det ville ha gitt flere pips. Ble med i jul 2012 Status: Medlem 9 Innlegg I dag begynte jeg å handle med dette systemet og jeg legger ut mitt handelsresultat for første handel jeg gjorde i dag. Ta en titt på diagrammet under .. Ville ha mer. hehe. men fornøyd med det jeg fikk .. Her er handelen jeg laget .. Ble med jul 2012 Status: Medlem 9 Innlegg Noen har prøvd dette systemet enda. Ble med feb 2012 Status: Medlem 61 Innlegg hi pipschase. har du justert innstillingene eller er dette det siste systemet. coz jeg husker denne tråden og ga et skudd, men jeg flyttet til høyere tidsrammesystemer, slik at jeg ikke kunne prøve dette i noen tid. Thnks Ble medlem Aug 2009 Status: Medlem 155 Innlegg Hei alle, jeg er ganske ny på dette fantastiske forumet, men jeg har lurket her de siste 12 månedene bare å lese og lese og lese, noen av dere på dette forumet er bare fantastisk. Mens jeg leser gikk jeg gjennom en tråd som er i papirkurven nå (vet ikke hvorfor.). Jeg vil gjerne dele dette systemet med deg og håper også at vi kan begynne å hjelpe hverandre for å gjøre dette systemet enda sterkere. Jeg har kalt (eller si omdøpt) dette systemet som Scalping Paradise. Hvilken innstilling for RSI vil bare fortelle deg at den opprinnelige tråden, fra Canadian Dude, fortsatt er tilgjengelig på dette forumet: Kraftig 1 Min Scalping System (Fx Prime) Jeg oppdaget bare denne tråden og lest den gjennom. Også lastet ned filene, festet til den (1), og skjermen min ser annerledes ut enn din, pipschase - har bare en CCI (den kombinerte cci 170 og cci 34) og RSI viser bare en linje, ikke to. Sannsynligvis best for meg å lese tråden fra Canadian Dude hele veien gjennom, fordi jeg likte det mye, så langt. I mellomtiden kan du forklare hvilke justeringer du har gjort til det (og hvorfor) glad pipjakt, folk 95 av folket tror ikke 100 de kan vinne, det er derfor de mister

No comments:

Post a Comment