Tuesday 21 November 2017

Alternativ Trading Strategier Opplæringen


Alternativ Spread Strategies 1313 Av John Summa. CTA, PhD, grunnlegger av OptionsNerd Ofte hopper nye handelsmenn inn i alternativspillet med liten eller ingen forståelse av hvordan opsjonsutbredelser kan gi et bedre strategisk design. Med litt innsats kan handelsmenn imidlertid lære å dra nytte av fleksibiliteten og full mulighet til alternativer som et handelsbil. Med dette i tankene, har vi satt sammen følgende opsjons spredningsopplæring, som vi håper vil forkorte læringskurven. Flertallet av opsjoner som handles på børser, tar form av det som kalles utdrag (det vil si kjøp eller salg av et alternativ i seg selv). På den annen side, hva bransjevilkårene komplekse bransjer utgjør bare en liten andel av det totale volumet av handler. Det er i denne kategorien at vi finner den komplekse handelen kjent som et opsjonsutvalg. Ved å bruke en opsjonsspredning innebærer kombinering av to forskjellige opsjonsangrep som en del av en begrenset risikostrategi. Selv om grunnleggende ideen er enkel, kan konsekvensene av visse spredte konstruksjoner bli litt mer komplisert. Denne opplæringen er utviklet for å hjelpe deg med å bedre forstå opsjonsspreadene, deres risikoprofil og forhold for best mulig bruk. Mens det generelle begrepet spredning er ganske enkelt, er djevelen, som de sier, alltid i detaljene. Denne opplæringen vil lære deg hvilken opsjon som sprer seg, og når de skal brukes. Du lærer også hvordan du vurderer den potensielle risikoen (målt i form av grekerne - Delta. Theta. Vega) som er involvert i ulike typer sprøyter som brukes, avhengig av om du er bearish, bullish eller nøytral. Så før du hopper inn i en handel du tror du har funnet ut, les videre for å lære hvordan et sprekke bedre passer til situasjonen og markedsutsiktet ditt. Hvis du trenger en oppfriskningskurs om grunnleggende valgmuligheter og opsjonsterminologi før du dypere noe dypere, foreslår vi at du sjekker ut vår grunnleggende opplæringsalternativer.1 Alternativ: Daglig aksjeopsjon Trading Blog og alternativ Utdanning Daglig opsjon Handel Kommentar 24. februar Postet 9: 00 AM ET - I morges kommer markedet til å gi tilbake gevinsten fra denne uken. SP 500 er nede 11 poeng før den åpne. Det er ikke noen nyheter om natten for å rettferdiggjøre flyttingen. Weve flyttet stoppet opp til SPY 235 på en avsluttende basis. La dagen utfolde seg og ta fortjeneste hvis vi lukker under det nivået. Bullish spekulanter har stablet inn i denne samlingen, og de vil bli spylt ut denne morgenen. Den første bølgen av salg bør kjøre kurset om noen timer. Vi vil også se noe overskudd, men Im8230Option Trading Strategies That Produce Income I denne delen vil jeg dekke noen av mine favorittopsjonsstrategier. Jeg bruker primært det som er referert til som avanserte opsjonsstrategier. Det betyr vanligvis en kombinasjon av alternativer som vil danne et spredning. Jeg gjør dette for to hovedårsaker. Begrenset risiko, som I8217ll snakker om mer om et minutt. Bedre odds for suksess. Dermed mener jeg at jeg i mange tilfeller kan være litt feil i min vurdering og fortsatt tjene penger. Faktisk, Ive hadde noen handler hvor jeg har vært ganske feil og fortsatt brutt selv eller gjort litt. De fleste av opsjonshandelsstrategiene jeg bruker, er også inntektsgenererende strategier, noe som for meg betyr at de utnytter erosjonen av tidsverdien av alternativet. Det betyr at aksjen kan gå ingen steder, og jeg gjør fremdeles mine penger. Hvis du er ukjent med opsjon greker. ta en titt før du går videre. Disse komponentene betaler en stor faktor i hvordan og hvorfor jeg velger strategiene jeg skal diskutere. Disse strategiene inkluderer korte vertikale sprekker (kredittspreads), kalenderenes spreads, diagonale spreads og iron condor spreads. Når jeg har dekket noen grunnleggende begreper, går I8217ll inn i flere detaljer på hver av disse strategiene. Hva er et Spread Spreads er konstruert ved å kjøpe ett alternativ og selge et annet alternativ på samme underliggende. Et kort vertikalt sprednings - eller kredittspread opprettes ved å selge et alternativ ved en streik, vanligvis i den nåværende opsjonsmåneden, og kjøpe et alternativ til en ytterligere utestengt (OTM) streik i samme måned. I det følgende eksemplet er jeg bearish på JP Morgan (JPM), så jeg kan selge en 27,50 samtale og kjøpe en 30 samtale i samme måned. Dette diagrammet illustrerer det konseptet. En kalenningsspredning er opprettet ved å kjøpe et valg ved en bestemt streik i en lengre måned og deretter selge det samme streikalternativet på samme lager i en nærmere måned. Dette er noen ganger referert til som en tidspredning eller horisontal spredning. Dette gir mening hvis du ser på en alternativkjede og legger merke til at prisene og streikene er organisert vertikalt. I denne handelen er det mest jeg kan miste, den innledende debet, og dermed tillater jeg å utvide posisjonen min tilsvarende. Med disse to grunnleggende spreads som byggeblokker, kan mange andre spreads opprettes. En lang vertikal spredning er det motsatte av en kort vertikal spredning 8211, noe som betyr at du vil kjøpe et alternativ i ITM eller til og med penger (ATM) og selge et alternativ ut av pengene (OTM ). En diagonal spredning kan betraktes som en kombinasjon av en kalenningsspredning og en vertikal spredning. En jernkondor er en kombinasjon av et kort sett vertikal spredning og en kort samtale vertikal spredning. Hvis dette virker overveldende, hold deg på, fordi jeg vil gå inn i mye mer detaljert på hver av strategiene. Jeg ville bare legge noe grunnlag før du fortsetter. Hvis noen av de grunnleggende opsjonskonseptene er ukjente for deg, må du passe på at du besøker delene for grunnleggende valg for å lære mer. Mine favorittopsjonsstrategier OK. Jeg er endelig klar til å snakke om mine favorittopsjonsstrategier. Dette er mine fire grunnleggende strategier som jeg bruker. Du vil se en kort beskrivelse av hver enkelt her med flere detaljer som tilbys av koblingene.

No comments:

Post a Comment