Thursday 12 October 2017

Forex Auckland Airport


ATM39s på Auckland Airport (internasjonal flyplass) - Auckland Forum ATM39s på Auckland Airport (internasjonal flyplass) Jeg vet dette er sannsynligvis et dumt spørsmål - men gjennom trist erfaring har jeg lært at noen ganger de mest åpenbare og forventede tingene i livet ikke er så åpenbare som de burde være. Er det ATM39s i ankomstområdet av den internasjonale terminalen (Westpac spesielt) Jeg prøvde å få denne informasjonen fra flyplassen nettsiden, men det var ingenting, og la meg tenke at det kanskje er det. Jeg tror den beste valutakursen er gjennom minibanken, så jeg har trodd at jeg skulle komme til NZ uten kontanter og få noen på flyplassen. Rapporter upassende innhold Chaucer det er minibanker i flyplassen, spør meg ikke hvis jeg bare er interessert i hva som kommer ut i sporet, jeg har ikke en tendens til å slå opp :) men jeg mistenker at de er ANZ-minibanker. Det er en til høyre i den offentlige ankomsthallen 20 eller så meter langs utenfor banken som ligger ved siden av heisen opp til 2. etasje og avganger. Det er noen andre spredt om, jeg kan ikke huske om det er noen rundt de tollfrie butikkene før saken (Det er sikkert sikkert det skulle være). Rapporter upassende innhold for Wellington, Bay of Islands 2. Re: ATM39s på Auckland Airport (internasjonal flyplass ) 09 desember 2007, 11:08 Banken i Auckland flyplass er Bank of New Zealand, så de fleste av minibankene er BNZ ATM39s. Jeg ville ikke være for bekymret over hvilken minibank du bruker da valutakursen beregnes av hjemmebanken din. da legger de til sine kostnader hvis noen. ATM39s i NZ belaste et håndteringsgebyr hvis ikke kortholderne banken som er ca 50 centsNZ for NZ-kort. Jeg vet ikke hva de tar betalt for utenlandske kort. En destinasjon nevnt i dette innlegget Beklager for dette sent svaret på din henvendelse. Valutaterminene drives nå av Travelex, selv om Bank of NZ fortsatt har minibanker i flyplassen. Personlig tror jeg at bankene tilbyr bedre valutakurser enn Travelex. Minibanker på Auckland Int Airport er: Bank NZ i første etasje ved siden av heisene. og også i første etasje ved siden av inngangsdør nr. 5. motsatt innsjekkingsteller 36. Westpack Bank i første etasje ved siden av inngangsdør nr. 4. motsatt Check In Counter 51. National Bank i første etasje mellom inngangsdør 2 og 3. motsatt Check In Counter 75.CITY FOREX (AUST.) PTY. LTD, hovedkontor Suite 503, Level-5, 491 Kent Street, Sydney NSW 2000 Tlf. 61 2 9269 0115 Faks. 61 2 9269 0114 E-post: infocityforex. au TOWN HALL BRANCH Shop K1, Arcade Level, Rådhusplassen 464-480 Kent Street, Sydney 2000 CHINATOWN BRANCH Shop 2, 68-70 Dixon Street, Haymarket Sydney 2000 NSW Wynard Branch Shop G 27 The Wynyard Center. 301 George Street Sydney 2000 Fiji Islands CITY FOREX (FIJI) PTY. LTD. MAIN BRANCH No. 186, J. J. Building, Main Street Nadi Town, Fiji Islands Tel. 679 670 1666 Faks: 679 670 1693 E-post: Padmacityforex AIRPORT BRANCH Ankomst Concourse, International Airport Terminal Nadi, Fiji Islands Denarau Island Branch Bure No 5 Port Denarau Shopping Complex, Denarau Island, Nadi, Fiji Islands. Clay Street Outlet Shop 4 F. D.B Building, Clay Street, Nadi, Fijiøyene. New Zealand CITY FOREX (NZ) LTD. MAIN BRANCH Shop 3, Ground Floor, 44-52, Wellesley Street West, Auckland CBD, Postboks: 155135, Wellesley St, Auckland, New Zealand Tlf. 64 9 9701040, 64 9 9701038, Fax. 64 9 9701039 E-post: sunilcityforexCurrency Exchange Med bare noen få klikk kan du bestille valutaen du trenger fra hvor du sitter akkurat nå. Velg valuta Bruk bare vår kalkulator for å velge valutaen til landet du besøker, og beløpet du trenger og klikk for å bestille Velg hvordan du ønsker å betale Du kan betale via Bill Betaling eller kredittkortkort - bare velg den som jobber for deg Ordne dine henting detaljer Velg Travel Money NZ butikken som er best egnet for deg å velge Kontant opp fra (inkludert Auckland Airport-butikken), samt dagen som passer best. Bekreft bestillingen Skriv inn noen personlige detaljer, fyll ut en rask online ID-sjekk, gjennomgå alle dine detaljer og legg inn bestillingen. Når betalingen din er behandlet, vil du motta en e-post for å bekrefte bestillingen din. Deretter lene seg tilbake og slapp av å vite at alle dine reisepengerbehov har blitt tatt vare på. Vær oppmerksom på: Hvis du trenger å kjøpe NZD, må du besøke en av våre butikker.

No comments:

Post a Comment