Wednesday 11 October 2017

Best M1 Forex Strategi


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategi, Forex Scalping Forex Strategi M1 M5 RSG System er basert på signaler fra bare to enkle indikatorer Forex: EMA og MACD. men bruker dem flere ganger og på forskjellige tidsrammer, vil vi få ganske gode handelssignaler for transaksjoner med små intervaller, nemlig M1 og M5. Anbefales for handel med valutaparet EURUSD (du kan handle på andre valutapar, men dette er etter min mening best egnet for alle parametrene til indikatorene valgt for dette paret). Transaksjoner vil bli gjort for tidsrammen M5 (Orienteringsmøte), for å foreta foreløpig analyse på området M1 (oneminute). Og så i begynnelsen satt følgende indikatorer Forex: 3 eksponentielle glidende gjennomsnitt: EMA (21), EMA (1934), EMA (144) 8212 påført et nært MACD-histogram (13,21,1) 8212 fargen RØD MACD-histogram (21,34,1) 8212 Farge Orange MACD Histogram (34144,1) 8212 Farge Grønn Jeg får en type 171traffic lights187 8212 rød, gul, grønn 8212 et signal til overgang til intervallet M5. ser ut som tidsplanen etter installering av alle indikatorene, se nedenfor (for å forstørre klikk på bilde 8212 åpnes i nytt vindu): Enkel installasjonsindikatorer 8212 Bruk en mal på slutten av denne forexstrategien. De samme tre eksponensielle bevegelige gjennomsnitt: EMA (21), EMA (1934), EMA (144) 8212 påført et nært MACD-histogram (21,34,1) 8212 farge GREEN ser ut som tidsplanen etter installasjon av alle indikatorene, se nedenfor (for å forstørre klikk på bilde 8212 åpnes i nytt vindu): Enkel installasjonsindikatorer 8212 Bruk en mal på slutten av denne forexstrategien. Merk at alle MACD-histograms signallinje er satt til 1. så vi vil være interessert som et signal 8212 MACD bare kryssene med sin 171zero line187 Signaler ved inngåelse av transaksjoner på forexstrategi M1 M5 RSG System. Et eksempel på transaksjonen du kan se på bildet rasspolozhennom nedenfor: Forfatteren hevder strategi, MAX-stop-tap er nok til å sette bort 10 poeng for inngang til markedet (hvis det utføres i henhold til reglene beskrevet ovenfor). Jeg tror at den beste sikkerhetsstopp-ordren er plassert under nærmeste lokale minimum (til salgs) eller over nærmeste lokale maksima (til salgs). Med stopp-tap i 10-punkts fortjeneste mål er 30 poeng Profit målet er ikke satt. og gå ut av transaksjonen i følgende tilfeller: 1) Rød eller oransje MACD krysset sin nulllinje 8212 den konservative veien ut av avtalen 2) Så snart EMA (21) eller EMA (34) på ​​tidsrammen M1 krysser EMA (144) 8212 moderat aggressiv ut av avtalen 3) Så snart EMA (21) eller EMA (34) på ​​tidsrammen M5 krysser EMA (144) 8212 en aggressiv måte ut av avtalen. Hvis en av de MACD (når som helst) har allerede krysset nulllinjen før, og resten MACD bekreftet signalet 8212, det er mulig å konkludere transaksjonen, forutsatt at alle MACD krysset null linjen i en retning konsekvent. a) tidsrammen M1 grønn MACD er allerede over nulllinjen, mens 2 andre har krysset nulllinjen opp 8212 på en sikker måte, inngår en avtale med bekreftelsessignalet til M5. Men samtidig pass opp for divergens. 8212 I dette tilfellet er det bedre å avstå fra å bytte 8230 b) alle 3 MACD krysse null linje opp på M1 og MACD på M5 er allerede over nulllinjen 8212, så det er mulig å inngå en avtale for å kjøpe eller være ligner situasjonen på salget eller en annen kombinasjon av MACD. Last ned malen (for intervallet M1) for Metatrader 4 (arkiv) 8212 1m rsg. tpl Last ned malen (for intervallet M5) for Metatrader 4 (arkiv) 8212 5m rsg. tpl Ikke glem at maler må først unzipForex Trading Strategi Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den nyeste utgaven av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex-valuta pair. Scalping 10 sek. 30 sek. M1 Scalping 10 sek. 30 sek. M1 Jeg ønsker deg velkommen i dag for å utforske handelsstrategien for scalping og håper du finner noen nyttig informasjon for deg selv som til slutt vil forbedre din handel. Scalping innebærer risiko samt enhver annen handelsstil. Hvis du har gjort riktig og holder handelsposisjoner for en svært kort periode, vil du samle inn fortjeneste som de ser ut. Indikatorer på 10 sek. Tidsramme: BB (14,2), EMA 9 eller 10 - (CCI 14), (EMA 50, EMA 200), (ADX 14). Ved M1: GannHiLo, BB (14,2), CCI (14), RSI (14) - (og BB 14,1). Merk Se på Pivot-punkter (H1, H4, Daglig) og Fibonacci, Støtte og motstandsnivåer på høyere tidsrammer, også (M30, H1, H4), Prishandling. Mål 0,5 - 7 poeng. Tidsramme 10 sek. 30 sek. M1, M5 Oppføringer 10 sek. Tidsramme Alternativ 1: Oppføringer blir gjort når stearinlys krysser EMA 9-linjen (du kan ta så vel som EMA 10) fra under og høyt og beveger seg oppover eller midtlinjen på BB på 10 sekunder. (oppover eller nedadgående bevegelse) og ser på M1 hvis den går videre i riktig retning - i så fall da ved å holde videre på handelen - slik at handel med to skjermer kan være en fordel. eller alternativ 2: Fokusering på EMA9-linjen som krysser over midtbåndet til BB. M1 Timeframe Når lyset krysser GannHiLo (eller lukkes ved motpartssiden av det). se videre: s.13, 188 Profittopptak Utganger kan være ved første kryss ved 10 sek. EMA950 eller EMA9middle-BB-linje M1: candleGannHiLo eller i en topp av CCI eller RSI, hvilken er høyere (se handelseksempler). Siden EMAs (9, 50) skal kjøre langs siden (opp eller ned) la din handel løpe. Stop Loss I motsetning til populær tro Jeg er ikke en venn for å sette en Stop Loss. Kan være å sette et stoppfall kanskje 5 pips over det siste stearinlyset eller på motpartens øvre eller nedre Band of Bollinger Band. quotSimquot har angitt min intensjon på s. 15, 223: Det er ulogisk når du unngår prisbevegelse at når du skaler skal du ta hvert tap som det skjer. Trading full tid du vil legge stillinger åpne til du VET at du må lukke dem. quot Se videre: s.16.229 Marketmovements Sideway kanaler på 10 sek. diagrammet innebærer at de vinnende pippene er mindre sammenlignet med markedene nedadrettede eller oppadgående bevegelser på M1 eller M5. BB linjer er gode barrierer for oppføringene og utgangene. Ta en titt på diagrammet i en quotsideway movementquot på over - og under-BB-linjene. Praktisk bruk Scalping er mulig i en sideveis, opp - eller nedkanal og ta en titt på begge tidsrammer de 10 sek. og samtidig M1, for å klare det. Du kan handle bare 10 sekunder. uten M1 eller eksklusiv M1, men til beste fordel overvåker prishandlingen i flere tidsrammer (10 sek. 30 sek. M1, M5) - med hensyn til M5 se oppfatningen fra quotsirogrenessquot, s. 17. 200 Periode EMA gir mer en global orientering der prisene skjer akkurat nå. EMA 9 kan trekke tilbake på 10 sek. diagram, men hvis det krysser inn i 50-timers EMA, er trenden svekkende og kan være i ferd med å bryte. Ta en titt på denne tiden på M1. Scalping med Bollinger Bands Se også emnet quotScalping ved hjelp av Bollinger Bandquot: Scalping 10 sek. 30 sek. M1 - Bollinger Band - Versjon 2010 mars 06.pdf. ADX, DI, - DI Du kan bruke krysset av DI og - DI for å bestemme trendretningen når DI krysser - DI oppover det8217s et bullish signal. Omvendt, når DI krysser - DI nedover er det et bearish signal. Se også quotPraktiske behov i scalpingquot s.23: Scalping 10 sek. 30 sek. M1 - ADX - Versjon 2010 mars 07.pdf. (P.18,267). Flere tidsrammeanalyser (MTFA) I scalping er det også fornuftig å bruke tre eller flere tidsrammer når du foretar handelsbeslutninger. Dette skyldes at hvis inn - og utgangsordrene kun er basert på bare en tidsramme ved å se bort fra den bredere trenden, så blir risikoen høyere for trading belike mot den langsiktige trenden. Flere tidsrammeanalyser (MTFA).pdf. p.23,336. Handelseksempler p.1,1, 2, vær så snill. Oppføringer og utganger er merket. Ytterligere eksempler: s.1,14, s.2,33, s. 5,70, s. 6,86, s. 9,131, s. 11,155, s. 12, 167, s. 12, 168, s. 23, 332 , s.23, 333, med PinBar, s.23, 345 Handelseksempel - Livsinnspilt (TELF) quotScalping, Handelseksempel 10 sek. 2010 Februar. flv quot (EURUSD, 10 sek.) - Lengde: 5:21 min. (uten stemme), p.3,38 myotherdrivedynpv7. uar. flvsort0 quotScalping, handelseksempel 10 sek. 2010 02 mars, 14h28.flv quot (EURUSD, 10 sek.) - Lengde: 3:48 min. (uten stemme), s.10.149 myotherdrivedynpv2. 0.6a65fisort quotScalping, Trade Eksempel 10 sek. 2010 05 mars sitat (EURUSD, 10 sek.) - Lengde: 5:57 min. (uten stemme), s.16.239. myotherdrivedynpv7. 005.flvsort0 Fortolkning quotsirogrenessquot: p.12,166 (inkl. EMA 20) Ytterligere scalping metoder som synes å ha potensial til å sette pips i lommen hver dag. Gi takknemlig henvisninger til de følgende handlerne for deres innspill: quotsirogrenessquot: p.17.244.248.225 (inkl. Indikatorampmaler), 254 forexfaktoryshowthre. 222387amppage17 For å sette pris på arbeidet mitt, se s. 21. 303 Konfigurer FX Demo Client-kontoen Jeg inviterer deg til å åpne en Demo Client-konto på min FXManager-demo-konto for å gjøre den første opplevelsen hvordan fortjenesten er: Kontonummer - Hjemvaluta - Margin - Kontonavn - Weblink ---- -------------------------------------------------- ----------- 846210 USD 50: 1 Swiss Fond HP fx2.oandamalandingpad. 4PRB5ESgoQCkQ. eller 660641 USD 50: 1 sveitsiske fond fx2.oandamalandingpad. 4PRB5ESgoQCkQ Se flere forklaringer: s. 23, 342 Civilized Aspekter Ved alle interesserte quotscalping 10 sek. 30 sek. M1quot-forhandlere. Kanskje noen kunne forklare meg hvorfor min 4 stjerner (tidligere 5 stjerner) ble slettet. Så jeg tror jeg er her ute - 2010 15. mars. Så det er på tide å si farvel. pkt. 28, 417 Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Indikatorer Varekanalindeks (CCI): Gjelder på: Veidet Lukk (HLCC4) Periode: 14, Nivåer: -100 0 100 Relativ styrkeindeks (RSI): RSI Periode: 14 GannHiLo : Lookback: 5 Bollinger Bands (BB): Periode: 20, Avvik: 2 Skift: 0 Bruk på: Lukk P1 - P7 er Entrypoeng og de røde pilene er mulig Utganger. Foretrukne handler: P1 (Ente Long), P2 (Enter Short), P3 (Enter Long), P4 (Enter Short), P5 (Enter Long), P6 (Enter Short), P7 (Enter Long) poeng Vedlagt bilde (klikk for å forstørre)

No comments:

Post a Comment