Tuesday 31 October 2017

Cms Forex Gjennomgang


Handelsprogramvare Last ned VT Tradertrade 2.0 MERKNAD: For kontoer åpnet med FOREX (alle live - eller Demo-kontoer åpnet før 30. november 2014), last ned følgende versjon: Systemkrav Microsoft XPVista (eller høyere) Intelreg CoreTM 2 Duo e4300 1,80 GHz prosessor (eller tilsvarende prosessor) 1,0 gigabyte RAM 200 megabyte ledig harddiskplass Internet Explorer 5.0 (eller høyere) Skjerm som støtter 1024x768 med en fargedybde på 32 bits En høyhastighets (bredbånd) Internett-tilkobling som DSL eller kabelmodem er viktig for online valuta trading MERKNAD: For kontoer åpnet med FOREX (alle live eller Demo kontoer åpnet før 30. november 2014), last ned følgende versjon: Nye demo acconts bruker lenken nedenfor. Nedlastingsanvisning Hvorfor laste ned VT Tradertrade 2.0 VT Tradertrade 2.0 gir all den tekniske analysen, Forex-verktøy og tilpasning du søker etter. Pakket i et flott, brukervennlig grensesnitt, er VT Trader den øverste plattformen for nybegynnere og avanserte handelsfolk. Last ned VT Trader 2.0 nå for å oppleve det selv. En av de mest funksjonsrike plattformene i markedet, inneholder VT Trader over 110 tekniske analyseindikatorer, slik at du kan handle direkte fra diagrammene, og inneholder en rekke andre viktige funksjoner. Forex handelsmenn elsker VT Trader. En av de mest funksjonsrike plattformene i markedet, inneholder VT Trader over 110 tekniske analyseindikatorer, slik at du kan handle direkte fra diagrammene, og inneholder en rekke andre viktige funksjoner. Forex handelsmenn elsker VT Trader. Herersquos hva theyrsquore sier om det: Harness the Power of Trading direkte på diagrammet med VT Tradertrade Den første plattformen i sin art for å tillate handelsmenn å plassere og overvåke sine handler direkte på diagrammet, har VT Tradertrade fortsatt å være en bransjeleder innen innovasjon . I tillegg til dusinvis av forhåndsprogrammerte tekniske indikatorer og flere layoutinnstillinger tilbyr VT Tradertrade praktisk talt ubegrenset tilpasning, slik at handelsmenn kan programmere egne indikatorer, skape indikatorbaserte automatiserte handelssystemer og mye mer. Hvis du vil prøve VT Tradertrade programvare gratis, kan du motta et demo brukernavn og passord ved å registrere deg for en praksis forex trading konto. Risikoansvarsforklaring: Online forex trading har en høy grad av risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste hele investeringen. Bare spekulere med penger du har råd til å tape. Forex trading kan ikke være egnet for alle investorer, derfor sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene, og søk selvstendig råd hvis det er nødvendig. Cmsfx Review Besøk nettsted Jeg mottar en e-post fra CMSFX (jeg antar at jeg på et tidspunkt prøvde sannsynligvis deres demo, derfor hadde de min e-postadresse) som angav at de nettopp har åpnet en Micro-konto-funksjon, og hvis jeg søker innen utgangen av juni, får jeg 50 konto gratis uten behov for innskudd. Jeg tror dette er kult. Jeg kan bygge opp 50 til en nyttig mengde, og hvis de ender opp med å bli gode som meglere, kan du senere åpne en standardkonto. Jeg får en svar-e-post etter programmet som angir følgende. 1. Send inn en kopi av din offentliggjorte foto-ID (med mindre du har autorisert CMS Forex for å gjennomføre en kredittsjekk). Alle søkere må sende inn en kopi av et myndighets-utstedt bilde-ID, for eksempel pass eller førerkort med deres kontoapplikasjon. Hvis regjeringen din utstedte identifikasjon, bekrefter ikke hjemmeadressen du angav i søknaden, vennligst send også en forsyningsregning (gass, telefon, kabel) eller et kontoutskrift som bevis på oppholdet. Så jeg går til URLen nevnt i e-posten der jeg kan laste opp dokumentene mine. Siden mitt lands identitetsdokument ikke har boligadresse, må jeg laste opp 2 dokumenter. Men på nettstedet ser det ut til at det bare er et alternativ å laste opp 1 dokument. Så jeg går til live chat kundeservice for å finne ut hvordan jeg kan laste opp begge dokumentene. Jeg snakker med en person som heter Lee. Han forteller meg at jeg kan laste opp begge på samme sted etter at jeg har klikket på opplastingsalternativet, men når jeg er ferdig med chatten, merker jeg at han uttalt at en bruksregning eller et kontoutskrift er påkrevd for adressebevis, IKKE et sertifisert dokument (som er det jeg har). Da jeg la merke til dette, hadde jeg allerede sagt farvel og chatten ble stengt. Så for å clarify wether eller ikke Lees uttalelse mente at bare bruksregninger eller kontoutskrifter var akseptabelt, gikk jeg inn i en ny samtale med en person kalt Kevin. Kevin fortalte meg at regjeringsdokumentet mitt som er sertifisert av en editerer av ed er ikke gyldig siden det ikke må være eldre enn 30 dager. Kevin sa også at jeg må tilby en kopi av mitt kontoutskrift for å bevise at jeg har en bankkonto. (Som om du tjener penger til eller fra, utgjør det ikke bevis.) Så her er det allerede to uoverensstemmelser mellom det oppgitte ordet som er skrevet på nettstedet og i e-posten (som limt over) og ekspertassistansen fra helpdesken. Ingen steder angir det en tidsperiode for bevis på adresse på nettstedet eller i e-postadressen. Ingen steder står det at man må ha et verktøyregning og en kontoutskrift. (Det er hva Kevin sa.) Jeg sa til Kevin at jeg bor i en landlig del av Sør-Afrika, og at vår elektrisitet er gjort via et forhåndsbetalt kort system. Betydning den eneste dokumentasjonen jeg får er når jeg fyller på kortverdien min er en kvittering. Det er ingen landslinjeprofiler i mitt område, og mobilen min er også på et forhåndsbetalt kort system. Min bankkonto holdes i en gren som ligger bare 1000 kilometer unna, hvor jeg for øyeblikket blir, og jeg (ved valg siden det ikke er posttjeneste der jeg bor) har valgt å ikke motta oppgjorte bankopplysninger. Husk at dokumentavsnittet klistret over nevner en kontoutskrift som et bevis på adresse, ikke som Kevin insisterte på at jeg må tilby uttalelsen som bevis på at jeg har en bankkonto. Så jeg ba Kevin klart si at CMS aksepterer et bruksregning eller en kontoutskrift, men et regjeringsdokument sertifisert av en editer av ed som, som jeg nevnte til Kevin, betyr at hvis jeg løy om adressen min under ed, kunne jeg bli arrestert og gå i fengsel for perjury, må ikke være eldre enn 30 dager. Vær også oppmerksom på at mitt identitetsdokument ble utstedt i 2003. Hvis mitt land DID oppgir boligadresse i Identitetsdokumentet, ville ID-en være gyldig. Jeg avsluttet samtalen med Kevin, og sa at jeg er ganske fornøyd med IKKE å åpne en konto hos CMS og deres gratis 50 mikrokonto, og jeg vil bli hos mine 2 meglere, MB Trading og GoMarketsAus som ikke godtar sertifiserte dokumenter som bevis. Dessverre er jeg ikke i stand til å kutte og klistre mine to chatter med dem, siden de ikke sender et transkripsjon av teksten. Jeg vil ikke si at de er en svindel, men så vidt jeg er bekymret, bør det være et null star alternativ for vurderinger som er det jeg ville ha valgt. CMS Reviews - Anmeldt av pipsaway, 31. august 2007. Vurdering 810 Skur du CMS har de beste grafer, men de vil rive deg av før eller senere. Jeg er en profesjonell megler med over 300 klienter, hver og en av dem som handlet med CMS er blitt dratt av - noen mistet enda. Ikke la deg lure, CMS er ikke bare det verste, de er de farligste å sette ekte penger med. - Anmeldt av RockJaw, 25. august 2007. Vurdering 110 Beste kartleggingen rundt, gratis eller ikke. Bare ønsk noen som FXCM ville kjøpe dem og kjøre det ansvarlig. Alt FXCM har å tilby i form av kartlegging suger. Ønsker theyd smarten opp. - Gjennomgått av ok, 24. august 2007. Vurdering 210 Meget god plattform, mulighet for personlige handelssystemer, service er solid, ingen endring sprer seg på nyheter. - Gjennomgått av Thomas, 14. juni 2007. Vurdering 910

No comments:

Post a Comment