Friday 13 October 2017

Fordelene Of Online Trading For Kunder


Fordeler med internettmarkedsføring for virksomheten Som vi vet, opplever forbrukerne mange fordeler ved å handle online. bedrifter kan også nyte fordelene ved handel via internett. Noen av disse fordelene vil bli kort diskutert i denne artikkelen. Datainnsamling Hver gang en kunde handler med selskapet online, blir transaksjonen fanget. Firmaet kan bruke disse dataene på en rekke måter. For det første kan informasjonen analyseres for å finne ut de mest populære produkttjenestene som selges. For det andre kan dataene brukes til å segmentere sine kunder, profilere dem og sende kundesalgsmateriale basert på tidligere kjøpevaner. Det har vært mye kontroverser over mengden informasjon som samles inn online av ulike selskaper, spesielt sosiale nettverk, og om kundene skal kunne velge bort den informasjonen som deles med tredjepartsbrukere. Personliggjøring av webopplevelsen Når kundene logger på kontoene, kan bedriftene gjøre deres webopplevelse nesten unik. Fra å tilby spesialtilbud til den bestemte kunden, som tilbyr tillegg til deres siste kjøp, gjør det som Amazon gjør, eller ved at kunden kan tilpasse sine egne produkter, som Nike gjør med sine trenere. Personalisering gjør at firmaet kan danne sterkere obligasjoner online med kunder og danne langsiktige online relasjoner, slik at kunder kommer tilbake regelmessig. Konkurrentanalyse Som vi vet er det viktig å analysere konkurrentene dine. Internett gjør det mulig for bedrifter å analysere deres competitors online strategi. Et firma kan holde seg oppdatert med nye produkter som slippes ut, reagere på prisendringer, eller bruke internett til å oppdage sekundære data på sine konkurrenter. Internett gjør det mulig for et firma å reagere raskt på en endring i konkurrentens strategi, og forsøke å tilby en tjeneste som gjør at de kan matche eller slå sine konkurrenter. Konkurrentnettsteder gir også mye bakgrunnsinformasjon om firmaet, som firmaets kontoer og handelsaktivitet Mål, kultur og etos Størrelse på firmaets hovedkontorsted, antall og typer nettsteder som virksomheten opererer fra Internett har ofte informasjon om Konkurrenter utarbeidet av uavhengige organisasjoner som ikke er koblet til konkurrenter. Reduksjon i kostnadene En av de største fordelene ved å sette opp eller flytte en bedrift på nettet er kostnadsfordelene ved å gjøre det. Et firma kan spare en rekke kostnader. Disse inkluderer: Bemanningskostnader: Det er behov for færre ansatte på nettet, deretter i high street, og dermed redusere kostnadene. Lokaler: Selskapet trenger ikke detaljhandel bare et sentralisert kontor og eventuelt lagerplass, og sparer potensielle salgskostnader. Disintermediation: Distribusjonskanalen er kortere fordi forbrukeren har mulighet til å kjøpe direkte som hos Dell. Som en av mellommennene er kuttet, er denne prosessen kjent som disintermediation. Finansiell styring: Som forbrukere betaler for produktet før det sendes, forbedrer dette kontantstrømmen for selskapet, og sørger for at firmaet kan betale sine leverandører og andre kostnader til rett tid. Studere Bedriftsledelse besøk learnmanagement2Advantages of Ecommerce Over Tradisjonell Retail En av de mest konkrete positiver av e-handel er den senket kostnaden. En del av disse reduserte kostnadene kan overføres til kunder i form av rabatterte priser. Her er noen av måtene som kostnadene kan reduseres med e-handel: Reklame og markedsføring Organisk søkemotor trafikk. pay-per-klikk og sosiale medier trafikk er noen av annonseringskanaler som kan være kostnadseffektive. Personell Automatisering av kassa, fakturering, betaling, lagerstyring og andre operasjonelle prosesser reduserer antall ansatte som kreves for å kjøre et e-handelsoppsett. Eiendom Denne er en no-brainer. En e-handel selger trenger ikke en fremtredende fysisk plassering. Finn produktet raskere Det handler ikke lenger om å skyve en handlekurv til riktig gang eller speider for ønsket produkt. På en e-handelsside kan kunder klikke gjennom intuitiv navigering eller bruke en søkeboks for å umiddelbart begrense produktsøket. Enkelte nettsteder husker kundepreferanser og shoppinglister for å lette gjenta kjøp. Eliminer reisetid og - kostnad Det er ikke uvanlig at kundene reiser langt avstander for å nå deres foretrukne fysiske butikk. E-handel tillater dem å besøke samme butikk nesten med noen få museklikk. Gi sammenligning Shopping E-handel forenkler sammenligningshopping. Det finnes flere elektroniske tjenester som tillater kunder å bla gjennom flere e-handelskjøpere og finne de beste prisene. Aktiver tilbud, gode kjøp, kuponger og gruppekjøp Selv om det er fysiske ekvivalenter til tilbud, gode kjøp, kuponger og gruppekjøp, gjør online shopping det mye mer praktisk. For eksempel, hvis en kunde har en dyp rabattkupong for kalkun på en fysisk butikk og toalettpapir på en annen, kan hun finne det umulig å benytte begge rabatter. Men kunden kunne gjøre det på nettet med noen få museklikk. Gi rikelig informasjon Det er begrensninger på mengden informasjon som kan vises i en fysisk butikk. Det er vanskelig å utstyre medarbeidere til å svare på kunder som trenger informasjon på tvers av produktlinjer. E-handel nettsteder kan gjøre ytterligere informasjon lett tilgjengelig for kundene. De fleste av denne informasjonen er levert av leverandører og koster ingenting for å opprette eller vedlikeholde. Opprett målrettet kommunikasjon Ved hjelp av informasjonen som en kunde oppgir i registreringsskjemaet, og ved å plassere informasjonskapsler på kundens datamaskin, kan en e-handelsleverandør få tilgang til mye informasjon om sine kunder. Dette kan i sin tur brukes til å kommunisere relevante meldinger. Et eksempel: Hvis du søker etter et bestemt produkt på Amazon, vil du automatisk bli vist oppføringer av andre lignende produkter. I tillegg kan Amazon også sende deg e-post om relaterte produkter. Fortsett Åpen hele tiden Store timings er nå 247365. E-handel nettsteder kan kjøres hele tiden. Fra handelsmannens synspunkt øker dette antallet ordrer de mottar. Fra kundens synspunkt er en 34always open34 butikk mer praktisk. Opprett markeder for nisjeprodukter. Kjøpere og selgere av nisjeprodukter kan finne det vanskelig å finne hverandre i den fysiske verden. På nettet er det bare et spørsmål om kunden som søker etter produktet i en søkemotor. Et eksempel kan være kjøp av foreldede deler. I stedet for å ødelegge eldre utstyr for mangel på reservedeler, kan vi i dag finne deler online med stor letthet. Fordelene med å gå online Hvis du fortsatt ikke er sikker på å gå online, er du ikke alene. Om lag 52 av amerikanske små bedrifter har ikke nettsteder. Du må gjøre det bra, men det er mange gode grunner til det. En online tilstedeværelse for virksomheten er et kraftig markedsførings - og kommunikasjonsverktøy, en utrolig kilde til kostnadseffektivitet, en miljøvennlig måte å jobbe på, et tegn på profesjonalitet og stort sett et krav i dag. Kundene dine forventer å se webadressen din på visittkort og salgsfremmende materiale. De spør deg: Har du en nettside Kan jeg lese mer om dine produkter eller tjenester der? Her er bare noen få fordeler med å gå online: Kraftig, rask og effektiv markedsførings - og kommunikasjonsverktøy og medium Global tilstedeværelse 247 Minimal oppstartstid for investering. Søkemotoroptimaliserte nettsteder betaler seg veldig raskt så lenge de gir kunder verdifulle produkter eller tjenester. Den mest miljøvennlige måten å drive virksomhet på. Telecommuting reduserer antall biler og bilmiljøer. Du kan teste salgsstrategier og tilbud uten å kaste bort verdifullt papir. Sett inn fakturaer, nyhetsbrev og kataloger på nettet og lagre mange trær. Rimelig billig måte å nå nye markeder og samhandle med dem. Kostnadsbesparelser på transportkostnader Ubegrensede muligheter for automatisering av virksomheten din. Du kan automatisere bestillings - og betalingsprosessene, lagerstyring, kundestøtteoppgaver og merFreedom til å leve og jobbe der du vil. Du kan reise mens du kjører din Internett-bedrift og driver flere bedrifter samtidig. Et tegn på profesjonalitet Dine kunder er online. Er denne artikkelen kan distribueres fritt så lenge følgende informasjon og en link til denne nettsiden er inkludert: Zhenya Beck, MA Journalism er en online markedsføring og webutvikling konsulent og grunnlegger av Centauria - centauria, Vancouver, BC webdesign og utviklingsselskap hjelper bedrifter og organisasjoner med sin online-tilstedeværelse siden 1998. Våre kunder sier at jeg bare ville ta et øyeblikk å takke for ditt arbeid på nettstedet vårt da jeg var i et slikt rush for å få det gjort. Du gjorde akkurat slik jeg hadde spurt, og det er så lett å klare nå i forhold til måten jeg hadde satt opp før. Takk igjen, og hvis jeg hører om noen andre som trenger et nettsted satt opp, må du passe på ditt navn. Ha en flott uke Lori Wagar Futura Corporation futuracorporation Våre spesialiteter Design, Marketing amp Automatisering Webdesign og utvikling Søkemotor markedsføring Markedsføring og salgsautomatisering Online forretningsstrategi Avansert webutvikling Systems design Egendefinert webutvikling E-handel programmering PHPMySQL programmering Fordeler med å gjøre forretninger online Du trenger ikke å kjøre hele virksomheten din over internett for å dra nytte av nettbaserte forretningsmuligheter. Små bedrifter trenger kun en e-postadresse for å kommunisere med sine kunder, kunder og leverandører elektronisk. Andre bedrifter kan bruke nettstedet deres til å gjennomføre hele virksomheten deres online. De mange fordelene med Internett-bedrift inkluderer: global tilgang 24 timer i døgnet, 7 dager i uken forbedret kundeservice gjennom større fleksibilitetsbesparelser raskere levering av produkter økt profesjonalitet mindre papiravfall muligheter til å administrere virksomheten din fra hvor som helst i verden. Kunder kan foretrekke å besøke nettstedet ditt for å finne ut om dine produkter og tjenester, i stedet for å besøke deg personlig. De vil også forvente å se din webadresse og din epost på visittkort og andre reklamemateriell. Online forretningsmuligheter Hvordan du administrerer virksomheten din online, vil avhenge av produktene eller tjenestene du tilbyr. Du kan muligens bruke internett til å: kjøre en nettbutikk, administrere leverandørene dine, kommunisere med kundene dine, og få tilbakemelding på deres forretningstilbud på Internett, tillat kunder å foreta reservasjoner eller avtaler på nettet, administrere økonomien din, for eksempel nettbank, skatt og ansatte betaler forskningskonkurrenter. Fremtidige muligheter Vær oppmerksom på at virksomheten din, i tillegg til det mangfoldige elektroniske verktøyet som er tilgjengelig, er i stadig endring og utvikling. Selv om du kanskje ikke planlegger å ha en nettside umiddelbart når du begynner å operere, er det fortsatt en god ide å tenke på om du trenger en på et senere tidspunkt og hva du vil bruke den til. Når du planlegger de elektroniske aspektene av virksomheten din, bør du: undersøke konkurrentene dine og andre virksomheter som bruker elektroniske verktøy, bestemme hvilke aspekter av Internett-bedrift som vil være til nytte for virksomheten din, gjennomgå budsjettet ditt for å finne ut hva du har råd til å gjøre deg kjent med alle lover og forskrifter som gjelder for din forretningsvirksomhet overveier dine krav, inkludert hvilken programvare du trenger og hvilke typer datautstyr du trenger for å kjøre det, planlegger risiko, for eksempel datavirus, svindel, datatyveri og tap av eller skade på maskinvare tror om hva trening du eller dine ansatte måtte trenge å være realistiske om tid og budsjett, må du håndtere de elektroniske aspektene av virksomheten din. Også vurdere. Sist anmeldt: 13 Jun 2016 Sist oppdatert: 13. juni 2016

No comments:

Post a Comment